Ładowanie...

POWER INTERWAŁ

To forma aktywności fizycznej w wodzie dla osób w różnym wieku, o zróżnicowanym poziomie umiejętności pływackich oraz sprawności fizycznej. W wodzie stawy i kręgosłup są odciążone, dzięki czemu jest to bezpieczny trening dla osób po różnych urazach, cierpiących na bóle kręgosłupa, osób z nadwagą, ludzi starszych oraz dla kobiet w ciąży. Aqua-aerobik stanowi efektywną formę rehabilitacji. Jest niezwykle skutecznym i bezpiecznym sposobem walki z nadwagą, pomaga wzmocnić kondycję, odporność organizmu na choroby, a nawet zmniejszyć cellulit.
Aqua-aerobik to przyjemna praca z własnym ciałem i nad własnym ciałem oraz wbrew pozorom ta forma ruchu nie jest skierowana tylko do osób, które potrafią pływać. Regularne uczestnictwo w zajęciach aqua aerobiku pomogą nabrać większej pewności w wodzie i dla wielu osób stanowi pierwszy krok do nauki pływania.

AQUA INTERWAŁ – trening o wysokiej intensywności, polega na przeplataniu ćwiczeń (30 sekund) na wysokim tętnie i krótkiej przerwie 15 sekund. Rewelacyjna forma ruchu spalająca tkankę tłuszczową.

 AQUA POWER – trening o charakterze siłowo-wytrzymałościowym, z użyciem sprzętu oporującego. Trening poprawia kondycję, siłę i wytrzymałość.